Höstens lista..

Jag är verkligen sjukt shoppingsugen och skulle helst av allt vilja springa ut i alla butiker för och shoppa. =) Men nåja, jag får väl tygla mig lite och drömma mig bort. Detta skulle jag vilja ha under hösten iaf..

  • Snygga loafers i svart eller brunt
  • Knähöga stövlar med låg klack
  • Mysig, ribbstickad kofta
  • Jeans skjorta
  • En kavaj/blazer
  • Lite nya smycken, helst "stora" armband och ringar




Här är mitt bruna hår som jag hade i cirka en vecka..=)





Och så här har jag nu, ungefär..har hunnit med ett frisörbesök mellan där så skiftningarna kanske inte ter sig likadant längre..men blond är jag iaf!

 

Må så gott alla! Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0