Ja ä int' bitter!

Känner mig helt ur gängorna, helt psykiskt slut typ. Inget känns roligt eller bra. Önskar något kunde hända. Är så jäkla less på denna jobbsituation, gå runt och arbeta på femtioelva ställen och inte veta från den andra dagen till den andra hur det ser ut, är inte kul. Kul är det inte heller med uppsatsen..har fastnat, orkar liksom inte. =/ Faen, måste skriva klart allt, det är ju inte så mycket egentligen..det är bara jag som förstorar upp allt. Men ändå.

Varför kan man inte bara få ha, för en gångs skull i sitt liv lite flyt. Lite tur, lite röta..nånting. Någon som kan erbjuda ett fint jobb, det är min högsta önskan just nu, ett jobb. Det tar så mycket på krafterna och på psyket att inte ha en fast inkomst varje månad, att inte alltid ha ett arbete att gå till..

Men jag ska inte klaga, ja ä int' bitter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0