På topp!

Ja, allt känns faktiskt på topp, just nu iaf. Jag har varit på två arbetsintervjuer och har faktiskt fått positivt svar ifrån båda. =) Vilken lycka, att i dessa tider kunna välja mellan två jobb. =) Helt fantastiskt. Ett jobb var som biståndshandläggare med hyfsat bra lön, dock ett vik fram tills december. Det andra är som arbetshandledare (samma som jag pysslar med nu fast på en annan verksamhet) ska förhandla lön och det är en FAST ANSTÄLLNING! Förstå..det är helt underbart! Jag har fått ett fast jobb. Så nu väntar jag bara på besked ifrån min nuvarande chef och min kommande chef om vem som ska ta över för mig där jag är nu. Det är ju ett mammavik så det handlar ju inte om så lång tid.

Jag har min examen och jag har ett fast jobb som jag älskar. Vi har resor inbokade, mina nära och kära är friska och krya, jag har människor omkring mig som jag älskar. Äntligen kan livet le mot mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0