Upp och ner, ner och upp..

Jag känner mig helt slut..känns som att jag blivit överkörd av en lastbil. Öm i kroppen, trött och så har jag haft feber som gått upp och ner i helgen, den är jag dock fri ifrån nu. Jag har ordnat här hemma i helgen, städat och hängt upp nya fina gardiner i sovrummet och arbetsrummet. Det är ju omtapetserat där nu så, fint blev det! =) Vi valde ljusbruna tapeter till arbetsrummet och till sovrummet valde vi lite mörkare bruna med ljusare och lite guldinslag. Blev jätte snyggt. Har även städat ut julen, det gjorde jag på trettondagen..vart så trött på allt det röda och tomtar överallt..=/ Så ut for den..

Denna veckan kommer att vara heeelt fullbokad, har inte en minut över för något annat som inte är planerat. Jobb 7-16 varje dag sen ska jag skriva och förberreda mig inför opponeringen tills på fredag, hoppas att detta går bra nu, håll tummarna för mig. Imorgon får vi veta vilka uppsatser som gick ingenom hos examinatorn..usch, usch!!! Har ju tagit semester från jobbet på fredag..! Och just det ja, min första arbetsdag var ju i torsdags, och det gick bra..=) Känns riktigt roligt! Efter denna veckan och eventuellt nästa beroende på om man ska komplettera i uppsatsen så kommer det kännas bättre och jag kan fokusera mera på arbetet och ge 110% och fixa och dona. =)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen snart och läsa med mannen min..=)

Puss och kram till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0