Midsommarafton..

Hej!

Hoppas ni har en fin midsommarafton. Själv har jag jobbat i 11 timmar och är inte så pigg på att göra så mycket efter detta. Gjorde iordning en skål med jordgubbar, så det blev väl mitt midsommar firande det..typ.. Och andra sidan så är midsommar inget speciellt för mig, förutom fylla, osämja och en massa skit bara. Så det är inte så mycket att sakna direkt..

MEN jag kan sakna att aldrig fått ha fina minnen. Traditioner att följa, så här gjorde vi när jag var barn osv. Näe, så är det inte riktigt..

Ska bädda ner mig sängen tänkte jag, har lördag och söndag att avverka också innan jag får vara ledig, och då öser väl regnet antar jag..

Hur som helst, hoppas ni har det gott! Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0