Inte många dagar kvar nu..

Närmare bestämt 9 dagar räknat med idag då. =) Helt sjukt att uppleva kinesiska muren, himmelska fridens torg och att få uppleva en helt annan värld! Ska bli magiskt och fantastiskt. Tack älskling att jag ska få dela den upplevselsen med dig. =) Vi planerar och fixar för fullt inför resan..

Åhh, jag vill verkligen dansa. Har tappat dansen helt..jag vill, jag vill! Jag tycker det är så dyrt för det man får, 1 timmes dans i veckan för runt 1000- 1500 kr under runt 10-15 veckor beroende på vad för typ av dans man väljer. Visserligen är en del av danslärarna utbildade men nja..så synd. Någon salsakurs/fortsättning finns inte heller..där man enbart fokuserar på latindanser finns inte. Salsa finns på träningsanläggningar och det är sällan det håller någon högre klass, tyvärr. Jag har tittat runt och hört mig för överallt känns det som och jag har inte lust att pendla allt för långt heller..finns liksom inte tid till det. Jag får se, ska titta närmre på det under våren..

Må så gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0