En helg med mamma!

Min fina mamma har kommit upp på besök. Härligt! =) Lagade supergod middag innan, fetaostfyllda köttfärsbiffar, klyftpotatis med tzatiki och sallad...såååå gott! Och så mumsade vi på lite choklad efter det. Imorgon ska vi gå och simma, basta och bubbla. Ska bli trevligt.

Har gjort ungefär halva pedagogik exuppgiften nu, känns skönt och jag ligger riktigt bra till tidsmässigt. Har också renskrivit och läst på "läxan" för den arbetsrelaterade utbildningen jag går just nu. MI- motiverande samtal. Riktigt spännande och bra. Lärorikt och mycket att fylla ryggsäcken med.

Hoppas ni får en underbar och fin helg! Jag ska njuta!


Klicka för att stänga fönstret

Millemus läste alltid mamma för mig som barn, har den hemma men det är såå trasig! Skulle verkligen vilja ha en hel och läsa för mina framtida barn..helt underbar saga. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0